Bancile si-au crescut cu 85% apetitul de negociere in cadrul CSALB

[ad_1]

Presiunea pusa de cresterea generalizata a preturilor si de majorarea dobanzilor bancare a determinat bancile sa accepte din ce in ce mai multe din cererile de negociere trimise de consumatori catre Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB).

  • De la inceputul anului numarul consumatorilor care s-au impacat cu bancile si si-au rezolvat problemele semnalate a crescut cu 85% fata de aceeasi perioada din 2021;
  • Beneficiile pe care le-au obtinut consumatorii care au negociat cu bancile in aceasta perioada din an depasesc 1,5 mil. Euro;
  • 102 de procese in instanta au fost inchise, deoarece partile au dorit si au reusit sa gaseasca o solutie amiabila in cadrul CSALB, fata de 67 situatii de acest fel inregistrate in tot anul 2021;
  • In aplicația IT prin care consumatorii pot trimite cereri direct de pe site-ul www.csalb.ro au fost introduse categorii noi precum: Trecerea la dobanda fixa, Probleme generate de cresterea IRCC/ROBOR sau Renuntarea la proces si negocierea unei solutii amiabile.

Articolul Bancile si-au crescut cu 85% apetitul de negociere in cadrul CSALB apare prima dată în Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi.

[ad_2]

Source link

Previous post TRAGEDIE pe DN1, la doi pasi de Ploiesti: Doua victime decedate si un cetatean strain ranit grav
Next post Clujul, in topul judetelor cu cele mai multe accidente de munca! In total, la nivel de tara, anul trecut au fost peste 3200