De 22 de ani „Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours

Flavours marchează 22 de ani de prezență și supremație pe segmentul de catering cu „Open for Madness”, o campanie de comunicare menită să readucă în conștiința iubitorilor de gust și de mâncare spectaculoasă ingredientele esențiale ale mărcii Flavours, și dezvăluie, cu această ocazie, cele mai provocatoare experiențe gastronomice pe care le-a oferit clienților săi de-a lungul timpului.

Poziționându-se de la bun început pe piață ca fiind o „altfel de companie de catering”, Flavours s-a remarcat între toți ceilalți competitori prin curajul de a accepta orice provocare.

„Încă din 2002 suntem pionieri în catering și trendsetteri pe zona de Food & Design. Ne mândrim cu spectacolul pe care îl creăm în fiecare farfurie, cu talentul extraordinar al bucătarilor noștri și cu faptul că inovăm constant, implementând cea mai nouă tehnologie, pentru a face experiența unui eveniment Flavours de neuitat. Campania <Open for Madness> este modul nostru de a le spune clienților prezenți și viitori că Flavours este aici pentru ei, indiferent de provocarea culinară sau mărimea evenimentului”,
a declarat Raluca Țeposu, fondator Flavours Group.

De-a lungul anilor, peste un milion de oameni s-au bucurat de experiențele extraordinare oferite de Flavours. Grație implicării, creativității și entuziasmului unei echipe de peste 300 de membri, în cei 22 de ani de activitate, Flavours a reușit să dezvolte peste 4.000 de rețete culinare, prezentate spectaculos cu ajutorul a nu mai puțin de 6.500 elemente de design tematice.

Bucătărie cu un dram de nebunie

Cu o abordare be-spoke extrem de curajoasă, brandul Flavours este recunoscut pentru abilitatea cu care se adaptează dorințelor clienților săi, oferindu-le experiențe personalizate până în cele mai mici detalii. În cei 22 de ani de activitate, Flavours a acceptat numeroase provocări gastronomice, arătând că poate transforma orice eveniment într-un spectacol culinar memorabil și că, mai mult decât mâncare, oferă tuturor gurmanzilor o experiență senzorială 360°, în cadrul căreia orice este posibil.

Printre cele mai savuroase rețete și decoruri „Open for Madness” imaginate până acum se numără și:

  • Cel mai atipic loc pentru un set-up cu mâncare? O toaletă. Ideea „nebună” a fost pusă în practică cu ocazia lansării unui nou showroom de mobilă.
  • Cel mai inedit decor pentru băuturi? O cadă plină cu șampanie, din care echipa Flavours a umplut paharele invitaților la eveniment… cu polonicul.
  • Cea mai provocatoare tematică culinară pusă în practică de Flavours? „Lucruri care-mi plac și le mănânc & chestii care nu-mi plac, dar tot le mănânc”. Cu această ocazie, Flavours a „decorat” bufetul cu raci vii, care se plimbau în voie prin set-up, și a propus invitaților preparate cu aspect inedit, precum fructe Licchi prezentate sub formă de… globi oculari.
  • Cel mai spectaculos eveniment organizat sub marca Flavours? A avut loc la Teatrul Național din București, unde ospătarii Flavours au ieșit de sub scena sălii de spectacole echipați cu grătare și wok-uri cu flăcări. Și, pentru a duce provocarea până la capăt, în cadrul aceluiași eveniment, echipa a făcut și proiecții pe o perdea de apă.

„De la rețete atipice la set-up-uri ieșite din comun și tipuri de experiențe care mai de care mai creative, sunt extrem de mândru de toate ideile out of the box pe care am reușit să le punem în practică. Creativitatea și nonconformismul colegilor mei de la Flavours, precum și experiența noastră internațională în zona de catering sunt ingrediente esențiale în succesul unor astfel de proiecte. Deseori venim cu idei de rețete sau set-up-uri care testează limitele imaginației. Ne dorim în permanență să le arătăm clienților noștri că orice idee, oricât ar părea de fantezistă și de nebunească, poate deveni realitate”, a declarat
Chef Shoo, Creative Director & Executive Chef Flavours.

Despre Flavours Group

Flavours a luat naștere în 2002, ca o companie de catering care livra mâncare cum nu se mai găsea în România, sub semnătura lui Chef Foa. Și pentru că fiecare livrare era un eveniment în sine și niciun meniu nu semăna cu un altul, s-a dezvoltat firesc și divizia de evenimente tailor-made. Astfel, Flavours a început să livreze o experiență 360° pentru toate simțurile. Flavours are divizii în București și Cluj, iar livrările se pot face în toată țara. În 2015, a apărut Stradale și, pentru prima oară, prânzul dintr-o clădire de birouri, școală sau instituție publică venea cu o experiență completă – calitate superioară a ingredientelor, gust memorabil, designul unui restaurant de seară și atmosfera unui festival de mâncare. Dintr-un desert iubit în București, Mitzu s-a dezvoltat firesc într-o cafenea unde poți savura o cafea de specialitate, dulciuri și sendvișuri făcute în casă. Stradale si Mitzu sunt poziționate în clădirile de birouri tip A, în București, Cluj și Timișoara, în școli private, dar și în instituții, precum Ambasada SUA sau Senatul României.

Bruto este cel mai nou brand al grupului și primul concept à la carte. Creat într-o clădire veche de peste
200 de ani, care adăpostea, pe vremuri, fostele grajduri imperiale, restaurantul se întinde pe două etaje și a păstrat detalii din arhitectura și designul locației.

În toți cei peste 20 de ani de activitate, Flavours Group a ajuns la peste 6 milioane de clienți prin prisma serviciilor oferite de fiecare brand în parte. Flavours Group deține în prezent 35 de locații în București și Cluj.

Previous post  HONOR prezintă o arhitectură AI pe patru niveluri și colaborează cu Google Cloud pentru mai multe experiențe la VivaTech 2024
Next post SOLE.ro devine retailer oficial în România pentru GESKE German Beauty Tech